Thursday 14 March 2013

Oh ja m'n weblog!

Was het bijna vergeten en jullie waarschijnlijk ook maar het ontbrak lange tijd aan verhalen, tijd en zin. Aangezien ik vandaag sinds lange tijd weer eens even tijd heb om me te vervelen is dit een mooie gelegenheid voor een nieuw blog. We zijn 2 nachtjes in Phnom Penh en hoewel ik daar voorheen altijd een hekel aan had begin ik dat nu leuk te vinden. We zijn vooral aan het shoppen geweest maar hebben zo'n beetje alles kunnen vinden wat we zochten dus dat geeft een goed gevoel. Het is ook heerlijk om even weg te zijn uit het resort want het is de afgelopen 5 maanden zo druk geweest dat je de weekenden gaat missen. Deze maanden loopt de bezetting naar beneden en dat geeft ons de kans om een weekje naar Thailand te gaan met pa en ma en Marhieu in Bangkok te bezoeken. Vanochtend zijn we ook naar de ambassade geweest voor Phary haar visum want we hebben onze vlucht geboekt, 1 mei t/m 1 juni. Morgenochtend gaan we nog een beetje relaxen en winkelen en dan mogen we 's avonds weer aan het werk (ook bijna weer zin in).

3 comments:

  1. Ha leuk, een nieuw verhaaltje. Ik neem aan dat er wel gesnackt wordt. 1 mei tot 1 juni, ik zie een groundhop aankomen!

    ReplyDelete
  2. @jeroen : Dat zie jij altijd!!! Daarom ben je ook mijn vriend.
    Ik zie eerder een kampioenschap aankomen.
    Nu alleen nog kaarten.

    ReplyDelete
  3. zondag 26 mei
    Lille v St Etienne 18:00


    ReplyDelete