Friday 15 July 2011

T nieuwe Rondje Azie: Hoeveel procent?


T nieuwe Rondje Azie: Hoeveel procent?: "Ik heb nu 17% van de wereld gezien. Dat zijn 38 landen. Klik op de foto en kijk op hoeveel procent jullie zitten."

Zo zag mijn log eruit op 4 december 2005, mede door 44 reacties (veel van Massie en Jeroen) kwamen we toen aan 227 pageviewers, dat heb ik tot aan de dag van gisteren niet meer gehaald. Exact hetzelfde aantal keer werd er gisteren op Rondje Azie geklikt als 6 jaar geleden.


Het ging toen allemaal over hoeveel landen je bezocht hebt, vaak werd er geroepen dat daar nog wel wat procenten bij zouden komen in de komende jaren, ben benieuwd of dat allemaal gelukt is. Ik ben niet veel opgeschoten en ben van 17% naar 20% gestegen.

Klik hier om jouw % te bepalen.

8 comments:

  1. slechts 13 procent, en dan heb ik natuurlijk de landen waar ik alleen doorheen gereden ben niet meegeteld.

    ReplyDelete
  2. Kees=broer? Vaker op vakantie gaan (en vooral andere landen kiezen).

    ReplyDelete
  3. Pa Kees komt 1 procentje hoger uit dan Kees broer! (en Moe ook natuurlijk!)

    ReplyDelete
  4. Jullie gaan ook steeds maar naar Cambodja....

    ReplyDelete
  5. @Kees-in 2005 zat je ook al op 13% en volgens mij ben je daarna in een aantal 'nieuwe' landen geweest (O.a. Marokko, Costa Rica)

    ReplyDelete
  6. oeps, wat vergeten?
    Toch die ouderdom.
    In ieder geval Maleisie vergeten

    ReplyDelete
  7. wij zitten maar op 11%, zielig toch

    ReplyDelete