Tuesday 13 December 2005

Test je topografie van Azie

Klik hier om je landen kennis te testen

28 comments:

  1. Ik had zelf een score van 66, maximaal kan je 87 halen. Ik moet nog maar even goed oefen denk ik.. :?

    ReplyDelete
  2. grumpfel sputtter.. Gelijk de eerste keer menno?? :(

    ReplyDelete
  3. Wel knap hoor! Of ik ben gewoon erg slecht, dat kan ook natuurlijk ;)

    ReplyDelete
  4. @ ralph- is dat jou bouwjaar? :D

    ReplyDelete
  5. slechts 60 punten, had ik toch gelijk dat het tijd werd om azie eens te gaan bezoeken.
    Ik denk dat afrika me beter ligt

    ReplyDelete
  6. Test afrika=17 van de 162 punten die je maximaal kon halen.. :? Dan ga ik maar naar Azie, dan weet ik beter waar ik ben als in Afrika.. :?

    ReplyDelete
  7. dat moet ik toch beter kunnen denk ik
    je hoort het later

    ReplyDelete
  8. iets meer dan de helft gelukkig

    ReplyDelete
  9. Hee Jan!
    Heb ik een legendarische kerstkaart gemaakt, maar heb ik geen idee hoe ik hem naar je kan mailen. Die hou je dus nog tegoed... In elk geval vast hele mooie kerstdagen en een goede start van 2006 gewenst!!!! En iedereen die jouw kant op komt: goede reis en kom gezellig je reisinkopen inslaan in klaaswaal!
    Tot later!

    ReplyDelete
  10. Vreselijk, ik schaam me diep.....69% (en ja dat is ook mijn bouwjaar) Vooral de 'stan' landen heb ik veel moeite mee... :(
    @Rachel-Toen ik prettige kerstdagen las dacht ik in eerste instantie 'beetje vroeg' maar nee dus, het schiet echt op, daar krijg je hier in elk geval niets van mee.
    Jullie in elk geval ook fijne kerstdagen en dat we in 2006 maar goed samen kunnen werken! ;)

    ReplyDelete
  11. @Jan: ik verwacht vandaag of morgen wel een compleet reisverslag!!!

    ReplyDelete
  12. afrika test : 71 punten

    ReplyDelete
  13. Afrika durf ik niet te testen en dat verslag is onderweg!!!

    ReplyDelete
  14. Toch nog wat opgestoken in Afrika: 119

    ReplyDelete
  15. als de piloot die ons naar azie vliegt net zoveel kennis heeft als ik dan weet ik zeker dat ik nooit meer naar mijn werk hoef.

    ReplyDelete
  16. ikkuh moet nog een toets vAN azie:(
    stom moet nog echt vet veel ofenen >>Boring<< :P
    nouw bye
    -xxxx- ikkuh;)

    ReplyDelete
  17. 78 puntjes, best ok, had alleen alle kyrgystan ed beetje door elkaar gehaald, maar ja is niet helemaal eerlijk want zit nog midden in azie haha, mooie site ziet er goed uit. Balen dat je weer thuis bent?

    ReplyDelete
  18. Behoorlijk.... Veel plezier nog!

    ReplyDelete
  19. super lachen zegh

    ReplyDelete