Tuesday 6 December 2005

Jan heeft geen tijd

 map cambodja
Het kan misschien erg gek klinken, voor iemand die eigenlijk alle tijd aan zichzelf zou moeten hebben,dat die geen tijd heeft. Logisch, hij heeft leukere dingen te doen dan een log schrijven voor op zijn site. Vandaar dat ik dit log maar even zet, zodat iedereen wel weet waar die uithangt. Jan is nu in Phnom Pehn en even niet met school bezig. Hij gaat met zijn nieuwe vriend Chai een paar dagen met het openbaar vervoer naar het N-O van Cambodja. Het is dan de bedoeling dat ze naar Kracheh gaan en vervolgens de provincies Stroen Treng en Ratanokiri gaan bezoeken. Ik heb begrepen dat ze wel een dag of acht weg zijn. Vanmorgen zijn ze met de bus van Siem Reap naar Phnom Pehn gegaan en hij vond het zeer goed te doen. Dit is een fijn vooruitzicht voor iedereen die in Januari ook naar Cambodja gaat!

12 comments:

  1. Wij gaan dan niet met de bus maar over het Tonle Sap meer en de gelijknamige rivier per draagvleugelboot naar Siem Reap. :)
    luxe he ;)

    ReplyDelete
  2. Jan zei, dat de boot idd wat luxer was als de bus. Alleen dat je in de bus meer zag. Ik denk dat wij terug van SR naar PP met de boot gaan.

    ReplyDelete
  3. Het is ook een fijn vooruitzicht voor iedereen die in januari NIET naar Cambodja gaat!!! :?

    ReplyDelete
  4. Je kan nog wel mee hoor.....

    ReplyDelete
  5. klopt het dat je alleen nog hier logt Masja? Want je eigen log doet het al een tijd niet meer...... Vroeg ik me al heel lang af.. :)

    ReplyDelete
  6. Ja dat klopt hoor Sanda, heb het hier druk zat mee ;)

    ReplyDelete
  7. Hoi,hoi,wat een mooie site heb jij!!!
    Ik kwam hier via via terecht,kom ook eens bij mij kijken!!!
    Mss vind je de mijne ook wel leuk!!!
    Dikke knuffel menneke !!!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  8. Er is wereldnieuws over Cambodja! Vanaf volgende maand hebben ze een nieuw televisieprogramma: Sabay Sabay Sesam,
    Sesamstraat dus....

    ReplyDelete
  9. @ Peter- Das mooi! Dan kan ik Joey en Jazzie meenemen :D

    ReplyDelete
  10. dolFIJNen gezien. Het moet niet gekker worden. :P
    vermaak je !

    ReplyDelete
  11. Ik moest echt even kijken waar Mondulkiri lag en wat je daar kon doen. Ik stond verbaasd hoe gaaf het eruit zag. Klik hier maar om even te kijken.

    ReplyDelete
  12. Ik wou gewoon even nog een fijne dag komen wensen :)

    ReplyDelete