Tuesday 13 November 2012

Toen Phary haar geboorte datum koos (zoals denk ik wel bekend is haar echte geboorte datum onbekend) had ze waarschijnlijk beter voor een datum in het laagseizoen kunnen kiezen want verder dan een snel etentje in ons eigen restaurant kwam het niet. Wie had dat gedacht dat een jaar na de opening (door de monniken in ieder geval) het nu al zo druk zou zijn.
11-11-11
11-11-12

Bijna elke dag staan we ook wel voor nieuwe 'verrassingen' die (mede door de aanwezigheid van Pa) vaak snel weer opgelost zijn. Nog steeds zijn er heel veel kleine dingetjes te doen maar tijd gebrek en het feit dat alles gewoon wat minder snel gaat hier zijn de spelbrekers. Zo schreef ik voordat ik naar Nederland ging dat de aannemer wat dingetjes op zou gaan lossen, ze zijn nog steeds bezig.
De reacties van onze gasten zijn nog steeds zeer positief en we krijgen gasten van alle hoeken van de wereld zoals Madagascar, Litouwen, Reunion Islands etc maar de meeste gasten blijven uit Frankrijk komen.
Door het verhuizen naar het appartement in het centrum hebben we iets meer rust gekregen en het begint te wennen (vooral het iets langer slapen).

1 comment:

  1. Ik vind het verschil verbluffend. Ben ook zo benieuwd hoe het nu in het echt is.
    Vorig jaar leefde ik toe naar de kerst met het idee om alles met eigen ogen te bekijken maar dit jaar helaas niet.

    ReplyDelete