Saturday 8 September 2012

Job advisor

Trip Advisor werkt perfect, althans als alles goed gaat. Bij ons gaat tot nog toe alles goed dus zijn de reviews lovend en daar zijn we natuurlijk super trots op! Toch heb ik af en toe weleens het idee dat ik vreselijk in de gaten gehouden (kan) word(en), bij een mindere review kan er best wel een telefoontje of mailtje komen van iemand met de vraag wat ik verkeerd gedaan heb. Daarom ben ik voor een job advisor, ik zoek dan bv op KPN en kijk hoe de service en werknemers beoordeeld worden (had ook Lotto, Etos of andere kunnen kiezen uiteraard).
Omdat het er nou eenmaal bij hoort kan je hier klikken voor de reviews.

5 comments:

  1. 12 augustus 2012

    Our biggest problem with this resort and what really did let it down was the manager. His English clearly wasnt as good as he'd let on and we found he was agreeing to things that didn't need to be agreed to or didn't clarify things we wanted clarified. Due to this we almost missed our bus to Siem Reap. Was a shame as the rest of the other staff were lovely and their English great.

    Oh other little con, the girls who maintains the restauarant played Richards Marx 'Right here waiting for you' and Celine Dion 'My heart will go on' over and over and over again the day we layed around the pool. It became comical.

    hahaha, is je engels slechter geworden?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manager is Pharath in dit geval, duidelijk gevalletje van mis-communicatie. Maar dit bedoel ik inderdaad, je had ook een quote uit de 71 andere zeer positieve reactie kunnen halen :)

      Delete
  2. Wat een geweldige reacties, daar mogen jullie met z'n allen heel trots op zijn!!

    ReplyDelete
  3. Inderdaad genoeg reviews op trots op te zijn. Sterker nog : ik kon zo snel geen negatieve vinden. Wel iemand met smaakpupillen maar dat geheel terzijde.
    Wat betreft job adviser voor etos : als je naar etos.nl gaat kun je een enquete invullen (als je een code uit de winkel meeneemt) en kun je alle reacties (negatief en positief) kwijt over de winkel naar keuze.
    Kleinigheidje is daarbij dat je eerst aan moet geven of je man/vrouw bent. Ik vulde uiteraard man in en de eerste vraag was toen of ik me door de produkten die etos verkoopt op en top vrouw voel. Ook hier is ruimte voor verbetering.

    ReplyDelete