Friday 21 September 2012

Ingecheckt

Klaar voor vertrek maar nog een dagje wachten, ondertussen in Bangkok en morgen om 12.20 vertrek ik naar Nederland en Phary terug naar Battambang waar het stil is maar genoeg te doen voor het hoogseizoen begint. Ondertussen is de aannemer weer regelmatig aanwezig om wat garantie gevalletjes op te lossen dus een perfecte timing om er vandoor te gaan, hopelijk lossen ze alle problemen op in de komende 3 weken maar ik weet wel beter (helaas). Voor ons vertrek is ons personeel begonnen met een carport op de parkeerplaats en Gerard is aan de slag gegaan met de verlichting in de bar die eigenlijk nooit naar iedereen's zin is geweest.
De materialen worden geleverd voor de carport.
Vanaf zaterdag avond ben ik dus weer in Nederland, mijn oude mobiele nummer werkt niet meer, heb tijdelijk een ander nummer dat ik via mail nog door ga geven!
Tot snel allemaal!

3 comments:

  1. Martine Buitendijk21 September 2012 at 12:37

    Leuk dat je even naar nederland komt! Goede vlucht en tot snel. Als je een beetje vroeg land, dan kunnen we op schiphol nog even zwaaien naar elkaar. Ik moet om half acht vliegen. Tot van de week!
    Xx

    ReplyDelete
  2. Ander mobiel nummer? Dat wordt dus niet sms-en, dus voor morgen alvast : Welkom in Nederland.
    Zie je zondag.

    ReplyDelete
  3. @Martine-tot snel, goede vlucht! :-)
    @Alex-zal je het nummer wel sturen want ben zo gewend om jouw sms-je te lezen na het landen.

    ReplyDelete