Sunday 19 February 2012

Ik vertrek

Met veel plezier kijk ik daar altijd naar en vandaag waande ik me in een aflevering daarvan. Het commentaar ging als volgt : morgen komen de nieuwe gasten aan en na een eerste nacht in 1 van de nieuwe kamers zijn er nog een aantal gebreken te voorschijn gekomen. Veel deuren sluiten niet goed en kunnen niet op slot, er hangt een vreselijke lucht in de toiletten, er is een looppad verzakt een paar ramen sluiten niet en er is een raam kapot. Verder moeten er vandaag stoelen, tafels en kussens geleverd worden om genoeg plaats te hebben in het restaurant.... Zo ging de 1e aflevering zo'n beetje...... Wordt vervolgd!

2 comments:

  1. komt allemaal goed Jan, over een maand denk ik

    ReplyDelete
  2. Ik kijk er ook altijd naar,leuk programma, maar dan zijn het vreemden!

    ReplyDelete