Monday 23 January 2012

Lange dagen

Waren het rond het nieuwe jaar een paar lange nachten, het zijn nu lange dagen. Ruim 2 weken nog en er staan weer gasten aan de poort en dat wordt nog een hele klus. Hoewel de lake-rooms er met het houtwerk en een goede laag verf stukken beter uit zien zijn ze nog niet klaar. Belangrijker op dit moment is in en om het zwembad waar we elke dag met al ons eigen personeel bezig zijn. Over een paar dagen worden de pompen gebracht en kan het water erin en dan maar hopen dat we niet voor vervelende verrassingen komen te staan.
Het terras rond het zwembad is zo goed als klaar en de afscheiding tussen restaurant en terras wordt heel mooi. Vijf grote 'Jars' (potten die normaal gebruikt worden voor het opslaan van regenwater) worden de komende dagen gevuld met planten en natuurstenen stap-tegels zorgen voor de verbinding.
Zoals bekend zijn ook mijn ouders weer terug en na een paar dagen vrij zijn ze vandaag aan de slag gegaan, mijn moeder zit weer achter de naaimachine en mijn vader kan zich uitleven met de elektriciteit en andere klusjes. Wat krijgen ze ervoor? Elke dag zon en lekker eten!

5 comments:

  1. Laat je nog wel wat werk voor mij over om te doen in juni?
    Hoop dus niet dat je mijn werk krleding heb weggegooid.

    ReplyDelete
  2. Het wordt prachtig! Lieke heeft het nog elke dag over de 'bakantie' en het witte huisje. Ik denk ook dat ze met Menno meekomt in juni.

    ReplyDelete
  3. Tetetete.....Lieke mee in juni...jij kan niet zolang zonder die kleine meid.

    ReplyDelete
  4. Misschien wilde B ook wel mee?

    ReplyDelete